úterý 1. listopadu 2016

Podzimní nebe

Po změně času se mi ráno celkem dobře vstává a včera mne vytáhlo z postele před sedmou sluníčko.
Zrovna se začínalo kulit nad Barrandovem.
A tak jsem popadla honem foťák a tu krátkou chvilku, než začne svítit naplno, jsem si vyfotila.






6 komentářů:

  1. Taky ráno ráda koukám, jak kouzlí sluníčko s nebíčkem. Ale chce fotit opravdu hned. Tuhle jsem si řekla, že se nejdříve obléknu a v momentě bylo po parádě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Během pár minut je po divadle, takže já mazala okamžitě pro foťák a fotila v noční košili.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky! Povedli se! Líbí se mi ten rámeček. Je to s ním hezčí! Nejvíce se mi líbí ta předposlední. Je to pěkkné jak prolétali ty leada oblohou a udělai ty čáry a ke všemu ty červánky a západ slunce!!!!! Nádhera! Skvělé co všechno lze na fotografii zachytit. Ale na vaše fotky zahrady to nemá.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Ty nám takhle šmíruješ na Barrandov!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no šmíruju :-), když tam máte sluníčko a my tady prd :-)

      Vymazat
  4. Moc pěkné, taky mám podobné chvilky ráda.

    OdpovědětVymazat