pondělí 4. května 2015

Kostelíky Ostré u Úštěka

Nedávno jsem byla na výletě s kamarádem. Nemáme žádný konkrétní cíl...prostě se jede autem a když vidíme něco zajímavého, zastavíme. Zmínila jsem se ale, že bych se v létě, o dovolené, chtěla podívat do Ústěka.
A tak jsme vyrazili tam. Nejdřív jsme se zastavili u kostelíků. Stojí na "strašném" krpálu (viděno ze silnice), ale nakonec se tam dá pohodlně dojít. Po pravdě jsem na kopec nelezla ani nepamatuju, na pořádném výletě jsem taky letos moc nebyla, takže jsem funěla jako když jde prase z bukvic.










další cesta vedla do Úštěka..

4 komentáře:

  1. Jej - odtud jsme kdysi šli na Čap. přes krásná skaliska.
    Tys měla krásné vyhlídky, krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu na pořádný krpál! A ten pohled shora, jejda! :-) Bylo krásně jasno, ideálně výletově.

    OdpovědětVymazat
  3. Výlety, velice málokdy. Tak se alespoň pokochám obrázky u tebe, je tam opravdu zajímavá krajina a výhledy na moje milované ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. České středohoří mám taky moc ráda. Kdybych mohla, pořád bych se kochala z nějakého toho kopce.
      Kdybych si měla vybrat jeden den courání po nákupním středisku nebo tři dny courání po kopcích a krpálech, bylo by to jasné. Kopce vedou na celé čáře :-)

      Vymazat