čtvrtek 5. září 2013

Drahaňské údolí

Další pěkné místo k procházkám v Praze je Drahaňské údolí....taková pěkná divočina. Z konečné zastávky autobusu č. 183 - Sídliště Čimice jsme se vydali ulicí K Mlýnu po žluté turistické značce. Ulicí se nešlo dlouho (v dálce byl sice vidět les), já si naštěstí všimla, že cesta pokračuje ostře vpravo takovou uzounkou alejí. Samozřejmě jsem sebou měla vyznačenou mapu, tam to bylo ...ale já se v tu chvíli divila, že značka nijak neupozorňuje na změnu. Jenže to bych musela tu mapu mít v ruce a ne opět v batůžku na zádech :-)
Cesta byla velice příjemná, chvilku z pořádného kopečka, ale pak se šlo víceméně po rovině. Kolem bývalého mlýna a hlavně, celolu cestu podél potůčku až k Vltavě. Tam se nám nechtělo jít po cykloztezce, to by člověk nestačil uskakovat před koly, takže jsme to vzali o něco výš po modré TZ. Ta nás zavedla ke skalám, takže jsem měla na co zírat.
Původně jsme měli v plánu dojít až nahoru do Bohnic a tam někde nasednout do autobusu, ale protože jsem toho už měla docela dost, počkali jsme u psího útulku na 236.



 






















3 komentáře:

  1. Paráda! A je to v Praze :-) Krásné skály, a když se jde podél vody, tak výlet nemá chybu. Ale kde je model Oskárek??

    OdpovědětVymazat
  2. Oskar byl tentokrát doma. Já trubka jsem si vybírala termíny rehabilitace tak šikovně, že jsem zapomněla, že mám dovču. Takže jsem jen přihlédla k tomu, kdy jsem normálně z práce doma a taky k tomu, abych nemusela brzo ráno vstávat. A tak mám všechno kolem 13 -13,30.
    To už je taková doba, že se mi nechtělo vracet se pro něj zpátky. Jela jsem tedy na Prosek k mamce ...a nechtělo se nám sedět doma. Nakonec z toho vylezl tenhle pěkný výlet.
    Sem se ale určitě vydám znova....narozdíl od Bohnických vyhlídek, kde jsem taky byla nedávno....z první je sice vidět daleko, ale druhá je zarostlá tak, že vidět je prakticky prdlajs. Navíc jsem tam narazila na skupinku bezdomovců, jak si tam něco opékali na ohni. Vonělo to tam, dostala jsem chuť na krásně opečenýho buřta, ale raději jsem mazala pryč.

    OdpovědětVymazat
  3. Jej! My jsme zrovna ten den podnikli dlouho odkládanou cestu na kole do Klecan. A u šipek na Drahanské údolí jsme chvilku odpočívali a říkali si, že to tam musíme prozkoumat. A teď si to můžeme takhle hezky prohlédnout - bezva:)

    OdpovědětVymazat