pondělí 16. září 2013

Čertovy hlavy a Klácelka

Z Michalovy tlapky jsme se ještě jeli podívat do Želíz do skal...tam jsou díla Václava Levého...to byl kuchař na zámku v Liběchově a ve svém volnu chodil do pískovcových skal a tam sochal. Podle toho, co všechno po sobě zanechal, museli na zámku trpět hlady :-)



















6 komentářů:

  1. Tam je to nádherné, malebné, až pohádkové! Nikdy jsem tam nebyla a neznám to :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byli jsme tam jen chvilku, ráda bych to tam prošmejdila víc. Je tam toho mnohem víc

      Vymazat
  2. I mě se to moc líbí Jitko, také jsem tam nebyla, z dokumentu, to znám, kdyby ta otevřená branka byla výzva k nastěhování? Občas bych ji využila a od některých lidí, hledala tam klid. Všímám si že i ty ho tam nacházíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeskyně je přístupná a někteří novodobí "umělci" ji trochu přizdobili. Je posprejovaná a jsou tam vydlabané "chytré" nápisy.
      A máš pravdu, ty moje výlety jsou takové útěky od lidí. Jsem raději někde venku, potěší mně maličkosti ....zajímavé mraky na obloze, pokroucený strom, zajímavý šutr. Abych si udělala radost, nepotřebuju si nic koupit, mně stačí nějaký pěkný výlet. Však bych spočítala na dvou prstech, kolikrát jsem letos byla na čumendě v nějakém obchodním centru. Zato někde v přírodě...

      Vymazat
  3. Tam se nám to taky moc líbilo. Vzpomínám si, že ta cedule o psích hulvátech nás taky velmi pobavila a taky jsme si ji vyfotili...

    OdpovědětVymazat