sobota 8. února 2014

Nutrie v Kyjích

Minule jsem psala, že do Kyjí jsme jely především kvůli nutriím, ale protože fotek těhle roztomilých zvířátek mám spoustu, rozdělila jsem příspěvek na dva.
Už vloni jsem někde četla, že v Praze je několik míst, kde nutrie jsou. Tak jsme se vypravily s dcerou na nějaké místo k Vltavě (Modřany, Komořany?), že tam zaručeně jsou. Bylo tam spousta labutí, kachen a racků, ale po "myším" kožíšku jsme pátraly marně.
Když jsem byla naposledy u kadeřnice, padla řeč i na ně. A jaké bylo moje překvapení, když mi řekla, že u nich v Kyjích je jich spousta. Popsala mi, i jak je najdu, takže mi to přišlo snadné.
Jenže...byla to prochajda narychlo, žádné čučení do mapy a tak podobně. Takže jen tak zhruba jsem věděla kam jít. Podél Rokytky, podél cvičáku....ale na žádné jsme nenarazily a vrátily se. To byla chyba, protože jak jsem se dozvěděla včera, měly jsme jít ještě dál a tam prý jich je spousta.
No nevadí....je tam pěkně, takže nakoupíme další mrkev, nasušíme další chleba a vyrazíme.
Ty, na které jsme narazily, nám ale udělaly spoustu radosti. Hlavně tím, jak se nebojí....žvanec si klidně vezmou z ruky. Lákalo mně si takového jednoho obříka pohladit....ale měla jsem respekt před jeho zubama. Takovej kousanec by pěkně bolel.














to mám zuby co?







zahraju vám na flétnu :-)









  příště třeba Kyjský rybník...až vytáhnu fotky

5 komentářů:

  1. Potvůrky vychytralé se ani nebojí lidí? Hlad je asi hlad a tak jdou konvence stranou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. báli se jen dva mrňousové, ale ten jeden se nakonec stejně osmělil a pro mrkvičku si došel. Myslím, že hlad mít nebudou, prý je tam chodí krmit dost lidí. Asi je to pohodlnost....nemusí se sami snažit o žvanec.

      Vymazat
  2. No ty jsou krásné! Zrovna včera mi kamarádka povídala, že v těch Kyjích jsou nutrie a že se na ně někdy půjdeme podívat. No od nás je to pořádný kus cesty, ale určitě si uděláme výlet. Akorát bych Tě moc prosila o přesnější koordináty k bližšímu nalezení chlupatých potvor :-) Abych někde nebloudila s mrkvema zbytečně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to daleko i od nás to je fakt. Musí se na Čerňák a odtud 181 do zastávky Kyje. Kde přesně jsou dám vědět, večer se snad dozvím, kde přesně to první místo je.
      My jsme vloni taky bloudily s mrkvema v těch Komořanech? Měly jsme dobrý dvě kila, kačeny to nechtěly, labutě taky ne, takže jsme to dátáhly zase domů a udělaly si mrkvový salát :-)

      Vymazat
  3. Také se mi moc líbí - tedy až na ty zuby. Ty fakt budí respekt. I svou barvou mrkve.
    Musíme to tam také prochodit - stejně nám zbývá ještě úsek Kyje - Dolní Počernice v cestě z Prahy do Klánovic.
    Fotky jsou krásné. Musel to být prima zážitek!

    OdpovědětVymazat