čtvrtek 3. října 2013

Dvořákova stezka

Dvořákova stezka vede podél Vltavy z Kralup do Nelahozevsi. A to byl další cíl našeho sobotního výletu...chtěla jsem vidět skály, které cestu lemují.
Z vyhlídky na Hostibejku jsme sešli dolů k Vltavě a pěšinou šli celou dobu podél skal. Cesta je to pěkná, ve skalách jsou tunely pro vlaky, takže jsem několikrát čekala, až profičí vlak.
Stejný nápad ale mělo dost lidí i kolařů, ti mně ale nevadili tolik, jako několik rozjívených harantů. Byla jsem ráda, že jsme je pak předešli a měli od jejich řevu klid.
Původní nápad, jít po jedné straně řeky do Nelahozevsi, tam přejít lávku a po druhé straně se vrátit do Kralup, jsme nakonec přehodnotili. Určitě by i na druhé straně bylo na co koukat, ale moje noha si prostě staví hlavu a bolí jako čert.
Tak jsme nakonec využili hodinu času do příjezdu vlaku a pořádně si prohlédli kostel a zámek.






















 

3 komentáře:

  1. Skály jsou to nádherné až pitoreskní. Ale ty tunely, ty bych asi nedala... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Však já v tunelu taky nebyla, jen jsem nakoukla nebo číhala, až pojede vlak. Ale je to pěkné, je tam vykutáno několik tunelů za sebou

    OdpovědětVymazat