čtvrtek 22. srpna 2013

Výstava kočárků

Staré kočárky jsou vystavené v mělnickém regionálním muzeu...jsou tam kočárky velmi staré, kočárky ve kterých jsem se vozila já a moji bratři, modernější kočárky vysoké, které kočírovali moji bratranci, našla jsem tam i kočárky ve kterých jsem vozila své dcery.
A dokonce jsou tam vystaveny i kočárky supermoderní...ale mně to připadalo jako pěst na oko. Z těch všech exponátů se mi líbily nejméně.
Nevím, jestli se tam může fotit....já fotila, ale tak, aby mně muzejnice neviděla. A tak ty krásné osmipéráky, ve kterém jsem i já strávila první měsíce života, jsem si nevyfotila.

















moje maličkost v osmipéráku
 
naše sportovní vozidlo

2 komentáře:

  1. V tomto muzeu jsem byla kdysi dáávno... Kočárky jsou moc pěkné, ale ty moderní se tam asi moc nehodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si kdysi jeden takový krásný kočárek z půdy u našich vzala na okrasu, odešel, škoda ho, dnes je to cenný exponát do muzeí a je to hezké, když se to uchová.

    OdpovědětVymazat