úterý 16. července 2013

Na Babce

Babka je 506 m vysoký kopec a já ho měla v merku už vloni. To jsem nestihla, tak jsem si ho s Oskarem vyšlápla dneska. Jde se z řevnického nádraží po modré turistické značce a není to ani moc daleko. Tak 4 kilometry plus něco na vyhlídce. Jenže tam jsou skály a to je něco pro mně. Já tam nalítala určitě ještě nějaký ten kilometřík navíc. Výlet to byl parádní, toto bylo přesně to, co mám ráda....les, skály, balvany, šutry, kroucené stromy, potůček.
Už jsem si představovala, jak na Babce může být krásný podzim. A taky ty výhledy....já neumím chodit po rovině, pořád mně to táhne do kopců, na věže, rozhledny, ještěže už nevylezu na žádný strom :-)
























 

1 komentář:

  1. A mám další tip na výlet :-) Děkujeme :-) Hned jsem se jukla do mapy, v které se stejně momentálně hraboším. Jak jsem se dívala, šlo by todojít až na Skalku.
    Krásné fotky a ještě máte další ulovenou figurku :-)

    OdpovědětVymazat